2015. július 13., hétfő

Chapter 16

Amint kinyitottam a szemem a nap sugarai az arcomon játszottak.
Meglepődtem amikor ráeszméltem, hogy Harry átkarolt és úgy alszik.
Önkéntelenül is mosolyogni kezdtem, és legszívesebben ott maradtam volna mellette, de az éjjeliszekrényre pillantva meg láttam a kis digitális órát.
Már fél kilenc múlt, és nekem mennem kellett...
Óvatosan megemeltem Harry karját és kicsúsztam alóla, lábujjhegyen osontam ki a szobából, persze a fa padlónak muszáj volt néha nyikorognia...
Megfogtam a cipőm és a kabátom majd vissza mentem a hálóba.
Harry még mindig aludt.
Olyan édes volt ahogy a göndör haja az arcán pihent és a bőre a napfényben ragyogott.
Elpillantottam tőle és szedelőzködni kezdtem.
Keresztbe fontam a karom és megragadtam az ing alját.
Elkezdtem felhúzni, de egy köhintést hallottam így rögtön vissza engedtem az anyagot...
Harry-re pillantottam, az ágyban ült és engem figyelt.
-Elakartál menni?Köszönés nélkül?Ez az én szokásom!-nevetett
-Akartam írni egy üzenetet-tartottam egy kis szünetet- kiraktam volna a hűtőre.-válaszoltam nevetve
-Nem maradsz?
-Legszívesebben maradnék de így is késésben vagyok.-leültem az ágy szélére és elkezdtem felvenni a cipőm.-Jesszusom és még a lányokkal is kell találkoznom.-idegeskedve hadonászni kezdtem.
Harry felkelt az agyból és elém sétált, majd megfogta a karom.
-Nyugi Abby.-nevetett-Hova kell menned, és miért kell sietned?
-Öhm...Megígértem a lányoknak, hogy tartunk egy csajos napot de elfogok késni mert várom a szállítókat.
-Milyen szállítókat?
-A szobámhoz hozzák a cuccokat...
-Tudod mit?Menj el a lányokkal és majd én intézem a szobád.
-Komolyan megtennéd?
-Persze!Menj csak.
Megpuszilta a szám, de mielőtt elhúzódhatott volna, megcsókoltam.
Minden egyes csókunk olyan volt mint az első...mindig csodálatos, meglepő és lenyűgöző...
És ez most sem volt máshogy.
Zavart, hogy nem is tudom, hogy igazából mi van köztünk de ezekben a pillanatokban nem is érdekelt.Lassan elhúzódtam de az orrunkat egymáshoz támasztottuk.
-Indulnom kell.-suttogtam majd teljesen elhúzódtam-Ohh az inged.
-Nyugodtan maradhatsz benne ha gondolod.Haza viszlek!
-Okés. Megvárom amíg átöltözöl és utána indulhatunk?
-Igen.Nem leszel rosszul, hogy nem eszel semmit reggelire?
-Nem majd a lányokkal bekapok valamit a kávézóban.
Harry csak bólogatott én pedig elindultam a nappaliba.
***
Megfogtam a kulcsom és a zárba helyeztem.
Beléptünk a házba és én rögtön felrohantam a szobámba, hogy a fiúk, se Eleanor ne vegyenek észre.
Amikor megláttam a legjobb barátnőm úgy éreztem magam mintha egy kisebb szívrohamot kapnék.
-Öhm...Szia Eleanor!
-Abigail Look, hol voltál egész este?Majd megőrültem, hogy mi történhetett.-meg sem szólaltam.-Mi történt?Ellopták a ruhád?-nevetett-Vagy...Oh kérlek mond, hogy nem...
-Mi?-értetlenkedtem
-Mond, hogy nem feküdtél le Harry-vel!
-Mi?Dehogy is!
-Hát pedig ez nem a te inged.És a kócos hajad sem erről árulkodik...És mi az a nyakadon?-kíváncsian bámult engem
Reflexből előre dobtam a hajam hogy eltakarjam a nyakam.
-El!Tényleg nem történt semmi!Csak beszélgettünk, és elaludtunk.
-Csak beszélgettetek?-nevetett-És akkor azt a foltot más csinálta a nyakadon?
-Igen....Na jó meg csókolóztunk.De tényleg ennyi!Hanyagolhatnánk a témát?
-Valaki nyűgős!
-Csak azért mert egész este buliztunk.De inkább készülődjünk mert elfogunk késni.
Elindultam a fürdőbe és vettem egy hosszú zuhanyt.
***
Már a kávézó felé tartottunk amikor megcsörrent a telóm...
Anya hívott, rögtön felvettem.
-Szia anyu!Mi újság?
-Szia Abigail!Miért vagy az újságban?
-Mi csoda?Én nem vagyok benne egy újságban...-értetlenkedtem
-Abby...Itt tartom a kezemben az újságot, és te vagy a címlapon.
-Igen?Legalább jó kép készült rólam?-izgatott kezdtem lenni.-Mit írnak?
-Hát azt inkább nem részletezném...Nem csak te vagy a képen...Egy igen nem hozzád illő kép készült rólad...Botrányos...
-Mi?-a jó kedvem rögtön eltűnt.
-Mi ez a kép Harryvel Abigail?-az hogy így szólított az anyám egy enyhe jelzés volt számomra, hogy valószínű mindjárt pakolhatok és mehetek is vissza New Yorkba.
-Milyen kép?
-Miért csókolóztál Harryvel?Ezért mentél el vele Floridába?Hogy vele lehess?-anya hangja nyugtalan lett
-Anyu tudod az újságírók mindent megtesznek, hogy lejárassák az embert, biztos vagyok benne, hogy csak egy photshop...Harry és köztem nincs semmi.-válaszoltam a torkommal egy gombóccal a tegnap előtöltött esténkre gondolva.
-Remélem is kislányom...Nem élheted a magmutogató, botrányos sztárok életét...És ezzel a Harry gyerekkel nem nagyon akarlak látni...
-De anya velük turnézom.-szóltam közbe.
-Nincs semmi de...Remélem felfogtad, hogy nem akarok több ilyen képet...A karrieredre kell koncentrálnod!-miközben beszélt a szemem forgattam.-Azt sem értem hogy tudsz ennek a Harry fiú körében lenni...Olyan pletykák keringenek róla.
-Anya most leteszem mert találkozom pár barátommal.
-Abby hívni foglak!
-Oké anya.Szia!-kinyomtam őt
Rögtön El felé pillantottam.
-Hallottad?
-Az egészet...Anyukád nem fogta vissza magát..
-Jesszusom egy képre így reagált...Mit fog csinálni ha véletlen komolyra fordulna Harryvel valami?-épp elhaladtunk egy újság árus mellett ami nem volt messze a Starbucks-tól
Hirtelen megpillantottam az eladó mögött lévő újságot, amin én és Harry voltunk...
És csókolóztunk...A reptéren...És az nem photoshop volt...Csak arra tudtam gondolni, hogy ezt hány ember láthatta.Vettem gyorsan egy darabot és a táskámba süllyesztettem.
Vettem egy mély levegőt és  bementem a kávézóba.
El és én rögtön elmentünk rendelni magunknak, és mire kihozták, már tudtuk hol ülnek Perrieék.


-Sziasztok lányok!Bocsi a késésért, csak...
-Csak Abby, Harry-nél aludt...-vágott közbe Eleanor.
A lányoknak hirtelen leesett az álluk.Meg sem szólaltam csak bevettem a szívószálat a számba és elkezdtem inni a kávém.
-Ez komoly Abby?-döbbenten kérdezősködött Nora
-Igen, de még mielőtt megkérdeznétek, nem történt semmi...
-Ááá nem csak, Harry egy kicsit megmutatta, hogy az övé vagy.-mondta és hátra dobta a hajam, hogy látszódjon a kiszívott nyakam.
Reflexből a kezére csaptam, egy -Áúcs- jött ki a száján de nem törődtem vele, csak a hajam vissza raktam az eredeti helyére ahol tökéletesen elfedte a foltokat.
A barátnőim kerek szemekkel néztek engem.
-Oké, egy kicsit elragadta a hév de nem volt SEMMI!-hangsúlyoztam az utolsó szót. 
-Én ezt nem tudom elképzelni...Harry Styles visszafogta magát...És nem feküdt le valakivel...Ezt, hoyg sikerült elérned.
A szemem forgattam.
-Miért kérdi ezt mindenki?
-Mert Harry egy perverz idióta, a nőkkel szemben...Ha neki tetszik valaki akkor megszerzi magának, és amint megunta eldobja, pont mint egy használt játékot.-magyarázott Nora.
-Hogy van az, hogy mindenki jobban ismeri nálam...Miért vagytok ennyire elítélőek...Ő teljesen más.
-Abby, Liam a barátom...Ezek az ő szavai...Nem akarlak megbántani de ez az igazság, és csak azért mondom mert a barátnőmnek tekintelek.
-Akkor megtennétek, hogy hanyagoljuk ezt a témát.-a földet kezdtem bámulni.
Rosszul eset amit mondtak...
MIRŐL BESZÉLEK??Borzalmasan esett...
Tudjátok van az a pillanat amikor tetszik valami, vagy mindenképp megakarsz szerezni valamit...De a barátaid, ismerőseid hamarabb megszerezték, megismerték a kedvenc tárgyad és elmondják róla a véleményüket...Ami perpillanat rossz...De nem akarnak megbántani, csak azt akarják, hogy ne kelljen neked olyan amitől nem leszel boldog...De  attól mégis borzalmasan érzed magad, mert rettentően beleszerettél abba, és nagyon nehéz elfogadnod az igazságot.
Ez a példa talán túl gyerekes, de én is így vagyok éppen...Harry teljesen más...Rendben szokott erőszakos lenni, de attól számomra ugyan az a kedves és cuki Harry akit megismertem.És ezt az érzést senki nem veheti el tőlem.
Észre sem vettem, hogy ennyire elkalandoztam a lányok társalgásától.
Miután vissza kapcsolódtam a lányok beszélgetésébe, önfeledten folytattuk a délelőttöt. 

***
A karórámra néztem, már este hét óra múlt...Haza akartam menni, hogy láthassam Harry-t és, hogy mit alkotott a szobámmal.A nap végére már rettentően fáradt lettem, mert a lányokkal mindenfelé jártunk.Csináltunk pár képet és úgy döntöttünk haza indulunk.


***


Köszönöm, hogy elolvastátok a részt, nyugodtan írjátok meg a véleményeteket és iratkozzatok fel a rendszeres olvasók közé.
A Facebbok csoportot meg találhatjátok ITT.
A csoportban nagyon sok mindenről értesülhettek:

  •  szünetekről, a fejezetekből kaphattok részleteket
  • megtudhatjátok, hogy mikor következik a következő rész
  • ha új szereplő tűnik majd fel a blogban róla kaphattok több információt
  • Spoilereket is kaphattok.
  • Személyesen is kérdezhettek tőlem a csoportban
 Tudom egy kicsit rövid rész lett, de nyaralni voltam úgyhogy nézzétek el nekem :)
Era xxx

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jo lett! Siess a kovi resszel. ❤❤

    VálaszTörlés
  2. Egy idő után már nem is kell írnom.
    Era, ez megint nagggyon jó lett <3
    Az egyik legjobb blog amit valaha is olvastam. Ha van egy kis időm mindig elolvasom az új részt, meg az előzőkből emlékeztetőt.
    Imádom!
    Puszi, Bogi :*

    VálaszTörlés
  3. Egy idő után már nem is kell írnom.
    Era, ez megint nagggyon jó lett <3
    Az egyik legjobb blog amit valaha is olvastam. Ha van egy kis időm mindig elolvasom az új részt, meg az előzőkből emlékeztetőt.
    Imádom!
    Puszi, Bogi :*

    VálaszTörlés